Cənanə Eminova
AUDİTORİYADANKƏNAR
TƏDBİRLƏRDƏ TƏLƏBƏLƏRİN İDEYA-SİYASİ TƏRBİYƏSİNİ FORMALAŞDIRMAĞIN PSİXOLOJİ
ƏSASLARI
Xülasə. Məqalədə ali məktəblərin auditoriyadankənar
tədbirlərində tələbələrin ideya-siyasi tərbiyəsini formalaşdırmağın psixoloji
əsaslarının düzgün müəyyənləşdirilməsi məsələləri öz əksini tapır. Məqalədə
tələbələrin ideya-siyasi tərbiyəsini formalaşdırmağa xidmət edən psixoloji
əsasların ümumi sistemi haqqında məlumat verilir. Məqalədə ideya-siyasi
tərbiyə ilə bağlı əsil həqiqətlərin duyulması, qavranılması, hafizədə saxlanılması,
təxəyyül və təfəkkür süzgəcindən keçirilərək nitq vasitəsilə ideya-siyasi məzmunda
əsaslandırılması ilə bağlı elmi ideyalar irəli sürülür. Məqalədə qavrayışın
sabitlik, tamlıq, seçicilik, predmetlilik (əşyavilik), appersevsiya (insanın
əvvəlki təcrübəsinə əsaslanması) və mənalılıq kimi psixoloji xassələri haqqında
da məlumat verilir.
Açar
sözlər: auditoriyadankənar
tədbirlər, tələbə təşkilatları, ideya-siyasi tərbiyə, psixoloji əsaslar,
psixoloji xassələr, siyasi qabiliyyətlər, siyasi motivlər, maraq kursları,
dövlət maraqları, dövlət rəhbərlərinə ehtiram