Lalə Məmmədova

EŞİTMƏ POZULMALARI OLAN UŞAQLARIN TƏHSİL FORMALARI ÜZRƏ İŞİN TƏŞKİLİ

Xülasə. Sağlamlıq imkanları məhdud uşaqların korreksiya işlərinin həyata keçirilməsində nitq mühüm əhə­miyyətə malikdir. Nitq və onun inkişafı təfəkkürün inkişafı ilə sıx əlaqədardır. Kar və zəif eşidən uşaqlar ucun xüsusi məktəbəqədər müəssisələrdə tədris -tərbiyə işlərinin gedişində nitqin, eşitmə qalığının inki­şa­fı­na, nitqin tələffüz tərəfinin formalaşdırılmasına xüsusi diqqət yetirilir. Eşitmə pozulması olan uşaqlar ucun inteq­rasiyanın ən məqbul formalarına: müvəqqəti, kombinə edilmiş və tam inteqrasiya daxildir. Müvəqqəti inteq­rasiya kütləvi məktəblərdə kar uşaqlar ucun xüsusi siniflərin təşkilidir. Bu siniflərin şagirdləri müəyyən nitq yükü az olan fənlərin tədrisində, məsələn, təsviri incəsənət, əmək, bədən tərbiyəsi dərslərində, məktəbin sinifdənkənar tərbiyə işlərində eşidənlərlə birgə iştirak edə bilirlər.

Açar sözlər: Sağlamlıq imkanları, eşitmə pozulması, zəif eşidən, təhsil, təlim

Cild 91, №3 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI