Teybə Əfəndiyeva

ÖYRƏNMƏYƏ QABİLLİK PROBLEMİ VƏ ONUN MÜVƏFƏQQİYƏTİNİ TƏMİN EDƏN AMİLLƏR

 Xülasə. Bu problem şagirdlərin geridə qalma, mənimsəyə bilməmə səbəblərini aşkara çıxarmaqla əla­qədar meydana çıxan problemləri araşdırır. Təlim materiallarının mənimsənilməsində geridə qalan şa­gird­lə­rin psixoloji xarakteristikası əsasında psixoloqlar “öyrənməyə qabillik” anlayışını irəli sürmüşlər.

Açar sözlər: Öyrənməyə qabillik, qabilliyin növləri, geridə qalan uşaqlar, öyrənmə müvəffəqiyyəti.

Cild 91, №4 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI