Səbinə Babayeva

ALİ TƏHSİL MÜƏSİSƏLƏRİNDƏ TƏBİƏT ELMLƏRİNİN ÖYRƏDİLMƏSİ ÜÇÜN İNFORMAL MÜHİTİN YARADILMASI

Xülasə. Bu məqalədə araşdırılmalı əsas obyektləri aşağıdakı qısa fikir kimi yazmaq olar. Universitetdə müəl­limlər yeni problemlərlə üzləşirlər. Bu problemlər öyrənmə mühitlərinin inkişafına daha çox təzyiq gös­tərir. Bir çoxu yeni pedaqoji yanaşmaların tətbiqi, təhsil texnologiyasının sürətli inkişafı, çevik kurslara ehtiyacı olan qeyri-ənənəvi tələbə kütlələrinin şaxələndirilməsi cari və gələcək həyatında tələb olunan ba­ca­rıq­larla bağlı artan gözləntilərlə bağlıdır. Bu dəyişikliklər həm də təlimat paradiqmasından öyrənmə para­diq­masına keçid kimi təsvir edilən daha böyük transformasiyaya uyğunlaşır və ya biliklərin tələbələrə ötü­rül­mə­sin­dən bilik konstruksiyasına keçid kimi qəbul oluna bilər.

Biz bu mühitin yaradılmasını məqalədə göstərməyə çalışmışıq.

Açar sözlər: informatika, təlim, tərbiyə, təhsil mühiti, universitet tələbələri

Cild 91, №4 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI