Yeganə Məmmədova

MƏKTƏBƏQƏDƏR TƏHSİL MÜƏSSİSƏLƏRİNDƏ İNTEQRATİV TƏLİM MƏŞĞƏLƏLƏRİ UŞAQLARIN NİTQİNİN İNKİŞAFINDA ƏSAS VASİTƏ KİMİ

Xülasə. Ana dili tədrisi məktəbəqədər tərbiyə müəssisələrində böyük pedaqoji əhəmiyyəti olan mə­sə­lə­dir. Uşaqların təfəkkür səviyyəsini müəyyənləşdirməkdə və onun inkişaf yolunu təmin etməkdə ana dili təd­risinin ümumi təlim sistemində rolu son dərəcə böyükdür. Ana dili məşğələlərində uşaqlar biliklər əsa­sın­da fikir mübadiləsi keçirir, öz fikirlərini düzgün, aydın, səlis ifadə etmək üçün müvafiq sözlər axtarır, tap­dıq­ları sözləri fəal lüğətlərində işlətməyə çalışırlar. Məktəbəqədər yaşlı uşaqların nitqinin inkişaf et­dirilməsi üçün inteqrativ məşğələlər ən yaxşı texnologiyadır. Bu o deməkdir ki, uşaqlar təlim prosesində passiv deyil, kon­kret materiallarla və əhatəsində olan insanlarla fəal, qarşılıqlı ünsiyyətdə olurlar. Fəal təlim metodları üzə­rində qurulan məşğələ ənənəvi məşğələlərdən fərqlənir. Bu məşğələlər uşaqların sərbəst şəraitdə fəaliyyət gös­tərməsinə imkan yaradır və bu zaman onlar özlərinin bütün bilik, bacarıq və istedadlarını nümayiş etdirə bil­mək imkanı əldə edirlər.

Açar sözlər: Məktəbəqədər dövr, nitq inkişafı, inteqrativlik, təlim, məşğələ.

Cild 91, №4 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI