Gülnarə İskəndərova
TƏLƏBƏLƏRİN TƏHSİL NAİLİYYƏTLƏRİNİ
TƏMİN EDƏN QİYMƏTLƏNDİRMƏ TEXNLOGİYASININ NƏZƏRİ ƏSASLARI
Xülasə. Məqalədə tələbələrin təhsil nailiyyətlərini təmin edən qiymətləndirmə
texnologiyasının nəzəri əsasları öz əksini tapmışdır. Hər bir qiymətləndirmə
növü sinif mühitində və ya daha geniş miqyaslı kontekstdə aparılmasından asılı
olmayaraq, bir sıra elmi prinsiplərə və fəlsəfi fərziyyələrə əsaslanır. Məqsədindən
və ya istifadə olunduğu kontekstdən asılı olmayaraq hər bir qiymətləndirmə üç əsas
hissəyə əsaslanır: tələbələrin biliyi necə təqdim etdiyinə və fənlə əlaqəli səriştələrini
necə inkişaf etdirdiyinə dair model, tələbələrin performansını müşahidə etməyə
imkan verən tapşırıqlar və əldə edilmiş performans sübutlarından nəticə
çıxarmaq üçün şərh üsulları. Və yaxud istənilən qiymətləndirmə bir-biri ilə əlaqəli
üç elementə və ya təmələ əsaslanır: təhsil nailiyyətinin qiymətləndiriləcək
aspektləri (idrak), tələbələrin nailiyyətləri haqqında sübut əldə etmək üçün
istifadə olunan tapşırıqlar (müşahidə) və tapşırıqlar nəticəsində ortaya çıxan
sübutları təhlil etmək üçün istifadə olunan üsullar.
Açar sözlər: qiymətləndirmə, nailiyyət, yanaşma, bacarıq,
inkişaf