Seyfəddin Cəfərov, Aygün Sultanova, Nailə Qardaşbəyova
ORTA MƏKTƏB FİZİKASINDA MÜASİR KOMPÜTER
TEXNOLOGİYALARI İSTİFADƏ EDİLMƏKLƏ OPTİK KVANT GENERATORUNUN TƏDRİSİ
METODOLOGİYASI
Xülasə. Şagirdlərin elmi
dünyagörüşünün inkişaf etdirilməsi, onları mürəkkəb texniki və texnoloji məsələlərin
həllinə hazırlamaq məqsədi daşıyan məktəb fizikası kursunda öyrənilən ən mühüm
mövzulardan biri lazerlə bağlıdır. Kvant işıq generatorları – lazerlər ötən
əsrin altmışıncı illərinin əvvəllərində yaradılmışdır. Onların unikal
xüsusiyyətləri bu cihazların elmdə, texnikada və gündəlik həyatda geniş
istifadəsinə səbəb olmuşdur. Bu məqalədə tədqiqatın əsas nəticələri Naxçıvan
şəhər 8 nömrəli tam orta məktəbdə uzun illər aparılan tədqiqatların
nəticəsidir. İlk dəfə olaraq tərəfimizdən tədris-metodiki kompleks
hazırlanmışdır ki, bu kompleksə aşağıdakılar daxildir: - lazerlər üzrə
uyğunlaşdırılmış təlim kursu; - təlim və monitorinq proqramları; - kompüter
slaydları və dinamik nümayiş şəkilləri; - çoxsəviyyəli ənənəvi laboratoriya
işləri və kompüter texnologiyasından istifadə etməklə avtomatlaşdırılmış
iş. İlk dəfə olaraq, müxtəlif növ təlimlərdən (mühazirələr, nümayişlər, eksperimentlər,
referatlar, konfranslar) istifadə etməklə orta məktəbin xüsusi siniflərində lazerlərin
öyrənilməsi üçün metodologiya hazırlanmışdır və kursun öyrənilməsi zamanı
aydın funksional təmin etmək üçün nəzərdə tutulmuşdur. ardıcıllıq. Tədris
materialının düzgün və ardıcıl təqdim edilməsinə və optik kvant generatorlarının
öyrənilməsi üzrə dərslərin və sinifdənkənar işlərin aparılması üçün hazırlanmış
laboratoriya işlərindən istifadə etməyə imkan verən metodiki tövsiyələr
hazırlanmışdır. Pedaqoji eksperimentin nəticələri göstərdi ki, kompüter
texnologiyasından istifadə etməklə lazerlərin tədqiqi üçün hazırladığımız metodika
məktəblilərin bilik və bacarıq səviyyəsini xeyli artırır. artırır, onların
idrak marağının inkişafına kömək edir.
Açar sözlər:lazer, kompüter, orta məktəb, kvant optik generator,
idrak maraq