Seyfəddin Cəfərov, Aygün Sultanova, Nailə Qardaşbəyova

ORTA MƏKTƏB FİZİKASINDA MÜASİR KOMPÜTER TEXNOLOGİYALARI İSTİFADƏ EDİLMƏKLƏ OPTİK KVANT GENERATORUNUN TƏDRİSİ METODOLOGİYASI

Xülasə. Şagirdlərin elmi dünyagörüşünün inkişaf etdirilməsi, onları mürəkkəb texniki və texnoloji mə­sə­lə­lərin həllinə hazırlamaq məqsədi daşıyan məktəb fizikası kursunda öyrənilən ən mühüm mövzulardan biri la­zerlə bağlıdır. Kvant işıq generatorları – lazerlər ötən əsrin altmışıncı illərinin əvvəllərində yara­dıl­mış­dır. On­la­rın unikal xüsusiyyətləri bu cihazların elmdə, texnikada və gündəlik həyatda geniş istifadəsinə səbəb ol­muşdur. Bu məqalədə tədqiqatın əsas nəticələri Naxçıvan şəhər 8 nömrəli tam orta məktəbdə uzun illər apa­rılan təd­qiqatların nəticəsidir. İlk dəfə olaraq tərəfimizdən tədris-metodiki kompleks hazırlanmışdır ki, bu komp­leksə aşa­ğıdakılar daxildir: - lazerlər üzrə uyğunlaşdırılmış təlim kursu; - təlim və monitorinq proq­ram­ları; - kom­pü­ter slaydları və dinamik nümayiş şəkilləri; - çoxsəviyyəli ənənəvi laboratoriya işləri və kom­pü­ter texno­lo­gi­ya­sın­dan istifadə etməklə avtomatlaşdırılmış iş. İlk dəfə olaraq, müxtəlif növ təlimlərdən (mü­ha­zi­rələr, nü­ma­yiş­lər, eksperimentlər, referatlar, konfranslar) istifadə etməklə orta məktəbin xüsusi siniflərində la­zerlərin öy­rə­nil­məsi üçün metodologiya hazırlanmışdır və kursun öyrənilməsi zamanı aydın funksional tə­min etmək üçün nə­zər­də tutulmuşdur. ardıcıllıq. Tədris materialının düzgün və ardıcıl təqdim edilməsinə və op­tik kvant ge­ne­ra­tor­larının öyrənilməsi üzrə dərslərin və sinifdənkənar işlərin aparılması üçün hazırlanmış la­boratoriya işlərindən isti­fadə etməyə imkan verən metodiki tövsiyələr hazırlanmışdır. Pedaqoji eks­pe­ri­men­tin nəticələri göstərdi ki, kom­püter texnologiyasından istifadə etməklə lazerlərin tədqiqi üçün hazırladığımız me­todika məktəblilərin bilik və bacarıq səviyyəsini xeyli artırır. artırır, onların idrak marağının inkişafına kö­mək edir.

Açar sözlər:lazer, kompüter, orta məktəb, kvant optik generator, idrak maraq

Cild 91, №4 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI