Rumiyyə Camalova, Nigar Babayeva
KİMYANIN TƏDRİSİ ZAMANI TƏDQİQATÇILIQ
BACARIQLARININ İNKİŞAF ETDİRİLMƏSİNDƏ ZEHN XƏRİTƏLƏRİNİN VƏ STEAM ƏSASLI
ÖYRƏNMƏNİN ÜSTÜNLÜKLƏRİ
Xülasə.
Məqalədə
kimyanın tədrisi zamanı təhsilin keyfiyyət və səmərəliliyinin artırılması, təhsilalanların
idrak fəaliyyətinin təmin edilməsi məqsədilə, hafizədən təfəkkürə gedən yolda
zehin xəritələrinin rolunun üstünlüklərindən, zehin xəritələrinin əsas məzmunu,
spesifik xüsusiyyətləri və tətbiqi ilə bağlı bəzi məsələlərdən, interaktiv təlim
zamanı subyekt-subyekt münasibətlərindən, akademik səviyyənin inkişafı ilə yanaşı
sosial və emosional sferanın da inkişaf etdirilib, formalaşdırma imkanlarından,
tədris zamanı layihə əsaslı öyrənmənin vacib modeli olan STEAM-dan, virtual və
artırılmış reallıqlardan söhbət açılır.
Açar sözlər: tədqiqat, induktiv, deduktiv, zehn xəritələri, virtual reallıq,
artırılmış reallıq, layihə əsaslı öyrənmə, STEAM.