Rumiyyə Camalova, Nigar Babayeva

KİMYANIN TƏDRİSİ ZAMANI TƏDQİQATÇILIQ BACARIQLARININ İNKİŞAF ETDİRİLMƏSİNDƏ ZEHN XƏRİTƏLƏRİNİN VƏ STEAM ƏSASLI ÖYRƏNMƏNİN ÜSTÜNLÜKLƏRİ

Xülasə. Məqalədə kimyanın tədrisi zamanı təhsilin keyfiyyət və səmərəliliyinin artırılması, təhsil­alan­ların idrak fəaliyyətinin təmin edilməsi məqsədilə, hafizədən təfəkkürə gedən yolda zehin xəritələrinin ro­lu­nun üstünlüklərindən, zehin xəritələrinin əsas məzmunu, spesifik xüsusiyyətləri və tətbiqi ilə bağlı bəzi mə­sə­lələrdən, interaktiv təlim zamanı subyekt-subyekt münasibətlərindən, akademik səviyyənin inkişafı ilə ya­naşı sosial və emosional sferanın da inkişaf etdirilib, formalaşdırma imkanlarından, tədris zamanı layihə əsas­lı öyrənmənin vacib modeli olan STEAM-dan, virtual və artırılmış reallıqlardan söhbət açılır.

Açar sözlər: tədqiqat, induktiv, deduktiv, zehn xəritələri, virtual reallıq, artırılmış reallıq, layihə əsaslı öyrənmə, STEAM.

Cild 91, №4 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI