Cild 88, №2 2021
MƏKTƏB VƏ PEDAQOJİ FİKİR TARİXİ
ÜMUMPEDAQOJİ PROBLEMLƏR
TƏRBİYƏ MƏSƏLƏLƏRİ
Sinifdənхаric və məktəbdənkənar tədbirlər zamanı kiçik yaşlı məktəblilərin mənəvi tərbiyəsi məsələləri
Mənzilə Rəhimova
Ali təhsil müəssisələrində tələbələrin sağlam həyat tərzinin formalaşdırılması və onu şərtləndirən amillər
Elnarə İsmayılova
METODİKA: FƏNLƏRİN TƏDRİSİ
Ali təhsil müəssisələrində interaktiv mühazirə metodları müəllim-tələbə əks-əlaqəsinin yaradılması vasitəsi kimi
Xanım Qədimova
PSİXOLOGİYA, YAŞ FİZİOLOGİYASI VƏ İNKLÜZİV TƏHSİL MƏSƏLƏLƏRİ
Nizami Gəncəvinin əsərlərində şəxsiyyətin formalaşmasına dair psixoloji fikir və ideyalar
Gülnarə Əlixanova
RİYAZİYYATIN TƏDRİSİ METODİKASI
Ali texniki məktəblərdə fənlərarası əlaqələrin bəzi aktual problemləri
Müdafiə Mahmudov, Azadə Tahirova
“Orta məktəbdə ədədi sistemlərin əsasları‖ fənninin tədrisində gözlənilən nəticələri və onların əsas xüsusiyyətləri
Firədun İbrahimov, Könül Süleymanova
Ali məktəblərdə İKT-dən istifadə etməklə riyaziyyat fənninin tədrisi
Xalidə Həsənova, Növrəstə Bayramova, Aynurə Əliyeva
KİMYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
Pedaqoji innovasiyaların növləri və təhsilin modernləşdirilməsi
Kamil Haqverdiyev, Yasin Cəfərov, Cəmilə Həşimova
Kimyəvi reaksiyanın sürəti, kimyəvi kinetika
və kimyəvi tarazlığa aid qısa
hesabatın hazırlanması
Mətanət Nuriyeva
Virtual kimya laboratoriyasının yaradılması, istifadəsi və onun
təhsilin keyfiyyətinə təsiri
Rəna Abdinbəyova, Aynur Cəfərova
BİOLOGİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
Ekoloji sistem və ya biogeosenoz və biosenozun həyatı‖ mövzusunun tədrisi metodikası
Qəzənfər Əliyev
Ümumtəhsil müəssisələrinin VIII-IX siniflərində biologiyanın tədrisində təlim texnologiyalarından istifadənin zəruriliyi
Səbinə İsmayılova
TARİXİN TƏDRİSİ METODİKASI
Azərbaycan tarixi fənni üzrə məktəbdənkənar tədbirlər ilk peşə ixtisas məktəbləri şagirdlərində estetik tərbiyənin formalaşdırılması vasitəsi kimi
Lalə Qurbanova
Ümumtəhsil məktəblərində tarixin tədrisində demokratiya və humanizm prinsiplərindən istifadənin mahiyyəti
Damla Həsənzadə
Tarixin tədrisində şagird şəxsiyyətinin hərtərəfli inkişafı məsələlərinin kurikulum materialında qoyuluşu