Mehriban İsmayılova

UNİVERSİTETİN TƏHSİL SİSTEMİNDƏ TƏLƏBƏNİN ÖZÜNÜNÜİDARƏSİNİN MODELLƏŞMƏSİ

Xülasə. Universitetlərdə günün ən mühüm vəzifəsi dövlət idarəçiliyinin perspektivli formalarını ali təh­sil praktikasına tətbiq etməkdir ki, onlardan biri də müəllim və tələbə özünüidarəsidir. Müasir reallıq gənc­lərin sosiallaşmasını, tələbələrdə özünütəhsil əsasında fəaliyyətin müxtəlif sahələrində öz mü­na­si­bət­lərini yaradıcı və fəal şəkildə qura bilən təşəbbüskar və müstəqil subyekt keyfiyyətlərinin inkişaf et­di­ril­məsini tələb edir. Bu şəxsiyyət keyfiyyətləri səmərəli şəkildə tələbə həyatının idarəedilməsində, xüsusilə də tə­ləbə özünüidarəsi prosesində formalaşır. Tələbə özünüidarəsi təhsil müəssisəsinin bacarıqlı və şüurlu və­tən­daş ­cəmiyyətinin formalaşmasında şəxsiyyətin inkişaf və özünüdərk maraqları ilə dövlətin maraqlarını bir­ləşdirməyə cəhddir. Məqalədə tələbələrin kollektiv özünüidarəetmə sisteminin sosial-pedaqoji və hüquqi əsas­ları araşdırılır, universitetdə ictimai fəaliyyət forması və tərbiyə işinin istiqaməti kimi tələbə özü­nü­ida­rə­sinin xüsusiyyətləri müəyyən edilir.

Açar sözlər: tələbə özünüidarəsi, tərbiyə formaları, özünüidarə modelləri, psixoloji dəstək, kollektivdə özünüidarəetmə sistemi, tərbiyə sisteminin modelləşdirilməsi

Cild 91, №4 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI