Sevinc Səmədova
NEYROELM TƏDQİQATLARININ
KİÇİKYAŞLI MƏKTƏBLİNİN TƏLİM MÜHİTİNƏ TƏTBİQİ VƏ ÖYRƏNMƏNİN DAVAMLILIĞININ
ARTIRILMASI
Xülasə.
Uzun
illər boyu öyrənmə və beyin arasındakı əlaqəni əhatə edən mürəkkəblik və
qeyri-müəyyənlik diqqəti cəlb edib. Baxmayaraq ki, neyroelm bu sahəni başa
düşməyimizin əsasını təşkil edir, lakin onun tapıntılarını hələ birbaşa təhsil
sisteminə tətbiq etmək mümkün deyil. Buna baxmayaraq, neyroelm tədqiqatlarını
ehtiyatla təlim prosesinə uyğunlaşdırmaqla maneələri aradan qaldırmaq, onun müəmmalarını
yavaş-yavaş açmaq mümkündür. Bu sahədə aparılan tədqiqatlar öyrənmənin səmərəliliyini
və nəticələrini artırmaq üçün yeni imkanlar açacaqdır. Həmçinin neyroelm tədqiqatlarının tədrisə daxil edilməsi inqilabi inkişafa imkan
verəcəkdir.
Açar
sözlər: neyroelm, kiçikyaşlı məktəbli, təlim mühiti, öyrənmənin
effektivliyi, öyrənmə və onun davamlılığı.