Nilufər Qəhrəmanlı

TƏHSİLDƏ NAİLİYYƏT MOTİVASİYASININ ƏSAS İSTİQAMƏTLƏRİ

Xülasə. Məqalədə təhsildə nailiyyət motivasiyasının təzahürləri, o cümlədən onun əsas istiqamətləri diq­qət mərkəzinə gətirilir. Qeyd olunur ki, nailiyyət motivasiyası motivasiyanın optimal səviyyəsinin qo­ru­nub saxlanmasınada, tələblərin akademik göstəricilərinin artırı­lmasında, o cümlədən akademik performansın qu­rulmasında mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Məqalədə nailiyyət motivasiyası təhsil kontekstindən təhlil edilir, müx­təlif bacarıqların formalaşmasında onun rolu ayırd edilir. Bu sahədə aparılmış tədqiqatlar sistemləşdirlir, o cümlədən tələblərdə, təhsil sahəsində nailiyyət motivasiyasının optimallaşdırlması istiqa­mətləri göstərilir. Son­da qeyd olunur ki. nailiyyət motivasiyasının inkişaf etdirilməsi üçün zəruri şərt pozitiv təhsil mühitinin for­malaşdırılmasıdır.

Açar sözlər: təhsil, nailiyyət motivasiyası, əsas istiqamətlər, müvəffəqiyyət motivasiyası

Cild 91, №6 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI