Arzu Orucəliyeva

İBTİDAİ SİNİF ŞAGİRDLƏRİNİN RİYAZİ HESABLAMA BACARIQLARININ DİDAKTİK OYUNLAR VASİTƏSİLƏ FORMALAŞDIRILMASI

Xülasə. Məktəbin ilk illərində riyaziyyat ən çətin, bəzi uşaqlar üçün isə ən az sevilən fənn olur. Bu, bə­zi uşaqlarda təhlil, sintez, ümumiləşdirmə, müqayisə etmək, təsnif etmək və fərqləndirmək bacarığı kimi zeh­ni fəaliyyət funksiyalarının hələ kifayət qədər inkişaf etməməsi ilə izah olunur. Uşaqları müvəffəqiyyətlə öyrət­mək üçün ilk növbədə onlarda təlim fəaliyyətinə maraq oyatmaq, fəaliyyətlərini intensivləşdirmək la­zım­dır. Tədris mövzusuna böyük maraq oyatmağın ən təsirli vasitələrindən biri didaktik oyundur.

Açar sözlər: riyaziyyat, didaktik oyunlar, bilik, bacarıq, təfəkkür, yaradıcılıq, təhlil, hesablama

Cild 91, №6 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI