Arzu Orucəliyeva
İBTİDAİ SİNİF ŞAGİRDLƏRİNİN RİYAZİ HESABLAMA BACARIQLARININ DİDAKTİK OYUNLAR VASİTƏSİLƏ FORMALAŞDIRILMASI
Xülasə. Məktəbin ilk illərində riyaziyyat ən çətin, bəzi uşaqlar üçün isə ən
az sevilən fənn olur. Bu, bəzi uşaqlarda təhlil, sintez, ümumiləşdirmə,
müqayisə etmək, təsnif etmək və fərqləndirmək bacarığı kimi zehni fəaliyyət
funksiyalarının hələ kifayət qədər inkişaf etməməsi ilə izah olunur. Uşaqları
müvəffəqiyyətlə öyrətmək üçün ilk növbədə onlarda təlim fəaliyyətinə maraq
oyatmaq, fəaliyyətlərini intensivləşdirmək lazımdır. Tədris mövzusuna böyük
maraq oyatmağın ən təsirli vasitələrindən biri didaktik oyundur.
Açar sözlər: riyaziyyat, didaktik
oyunlar, bilik, bacarıq, təfəkkür, yaradıcılıq, təhlil, hesablama