Elxan Bəylərov, Raziyə Quliyeva
ŞAGİRDLƏRİN PEŞƏ SEÇİMİNƏ DƏSTƏK PROSESİNDƏ FƏRDİ PSİXOLOJİ
XÜSUSİYYƏTLƏRİN NƏZƏRƏ ALINMASI
Xülasə. Məqalədə şagirdlərin peşə seçiminə dəstək prosesində fərdi
psixoloji xüsusiyyətlərin nəzərə alınması, müəllimlərin, məktəb psixoloqlarının
və valideynlərin rolunun araşdırılması məqsəd qoyulmuşdur. Məqalə, bu şəxslərin
şagirdlərin peşə seçimi zamanı diqqət etməli olduğu məsələləri təhlil edir. Bu
məqalənin məqsədi, şagirdlərə peşə seçimində dəstək vermək üçün müəllim, məktəb
psixoloqu və valideynlərin fəaliyyətinin səmərəliliyinin artırılmasıdır.
Açar sözlər: peşəseçimi, şagirdlər, məktəb psixoloqu, peşələr, valideynlər, müəllimlər