Elxan Bəylərov, Raziyə Quliyeva

ŞAGİRDLƏRİN PEŞƏ SEÇİMİNƏ DƏSTƏK PROSESİNDƏ FƏRDİ PSİXOLOJİ XÜSUSİYYƏTLƏRİN NƏZƏRƏ ALINMASI

Xülasə. Məqalədə şagirdlərin peşə seçiminə dəstək prosesində fərdi psixoloji xüsusiyyətlərin nəzərə alınması, müəllimlərin, məktəb psixoloqlarının və valideynlərin rolunun araşdırılması məqsəd qoyulmuşdur. Məqalə, bu şəxslərin şagirdlərin peşə seçimi zamanı diqqət etməli olduğu məsələləri təhlil edir. Bu məqalənin məqsədi, şagirdlərə peşə seçimində dəstək vermək üçün müəllim, məktəb psixoloqu və valideynlərin fəaliyyətinin səmərəliliyinin artırılmasıdır.

Açar sözlər: peşəseçimi, şagirdlər, məktəb psixoloqu, peşələr, valideynlər, müəllimlər

Cild 91, №6 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI