Elxan Bəylərov, Raziyə Quliyeva, Ayna Hümbətova

ŞAGİRD ASPEKTİNDƏ NEYROELM ƏSASLI TƏHSİL

Xülasə. Məqalədə təhsildə neyroelm əsaslı yanaşmaların şagirdlərin öyrənmə təcrübələrinə təsiri araşdırılmışdır. Tədqiqatın əsas məqsədi, şagirdlərin beyin fəaliyyətinin öyrənmə prosesindəki rolu, psixoloji amillərin təsiri və bu yanaşmaların səmərəliliyini müəyyən etməkdir. Bu məqsədlə sorğu keçirilmiş və şagirdlərin öyrənmə vərdişləri, emosional vəziyyətləri, yuxu və stress kimi faktorlarla bağlı rəyləri toplanmışdır. Təhlillər göstərmişdir ki, şagirdlər fərdi öyrənmə tələblərini qarşılayan, beynin funksiyalarını nəzərə alan metodlara üstünlük verirlər.

Açar sözlər: neyroelm, təhsil, öyrənmə prosesi, beyin fəaliyyəti, emosional rifah, koqnitiv inkişaf, psixoloji amillər, stress, fərdi öyrənmə ehtiyacları.

Cild 91, №6 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI