Gülnarə Əlixanova
PEDAQOJİ
ÜNSİYYƏT PROSESİNDƏ PSİXOLOJİ TƏSİR VASİTƏLƏRİNDƏN İSTİFADƏ
Xülasə.
Pedaqoji ünsiyyət tədris və tərbiyənin metod və üsullarının strukturuna
daxildir. Pedaqoji ünsiyyətdə aparıcı yeri insanların bir-birini qavraması və
başa düşməsi prosesi olan sosial qavrayış tutur. Müəllimin sinif ilə fəaliyyəti
və ünsiyyəti təhsil situasiyasının əsas elementləridir. Pedaqoji ünsiyyət
prosesində həm müsbət, həm də mənfi, həm qeyri-verbal, həm də verbal ola bilən
və təklif, inandırma, təqlid və şəxsi nümunə vasitəsilə həyata keçirilən
istiqamətləndirilmiş və təbii qarşılıqlı təsir baş verir.
Qrup dərsləri zamanı müəllim ünsiyyətinin özünəməxsus
tələbləri vardır. Belə ki, sinif kollektivi ilə birbaşa təmasda olan müəllim
psixoloji təsir gücü ilə səmərəlilik, xeyirxahlıq, inam, konsentrasiya və
təşkilatçılıq nümunəsi nümayiş etdirir. Bu cür şərait işgüzar canlanma yaradır.
Bu məqsədlə səsin gücündən, nitqin tempindən rasional
istifadə etmək, şagirdlərin təcrübə və biliklərini üzə çıxarmaq üçün suallar
vermək, təhsil müəssisəsinin həyatı epizodlarından, film və bədii əsərlərdən
istifadə edilir. Müəllim auditoriyanın emosional vəziyyətini müşahidə etməklə
öz davranışını, semantik fasilələri yenidən qurur, əsas olanı aydın şəkildə
vurğulamaqla, misallar və faktlar vasitəsilə qarşılıqlı anlaşmanı əlaqəli
qurmağa çalışır. Müəllimin nitq mədəniyyəti, onun aydınlığı, başa düşülməsi və
düzgünlüyü auditoriyanın fəallığı və idrak marağı ilə dəstəklənir.
Açar sözlər: pedaqoji
ünsiyyət, davranış, şagird, qarşılıqlı əlaqə, təsir vasitələri, mimika, dinləmə
mədəniyyəti