Günay İlham qızı Poladova

MƏKTƏB MÜHİTİNDƏ KONFLİKTOLOJİ MƏDƏNİYYƏTİN ƏHƏMİYYƏTİ 

Xülasə. Bu məqalədə təhsil mühitində yaranan konfliktlərin səbəbləri, növləri və onların psixoloji aspekt­ləri araşdırılmışdır. Məqsəd konfliktlərin mənfi təsirlərini minimuma endirmək üçün onların vaxtında aşkar­lanması və səmərəli idarəetmə üsullarını müəyyənləşdirməkdir. Araşdırma nəticəsində müəyyən olun­muş­dur ki, konfliktlərin düzgün idarə olunması tədris prosesinin keyfiyyətini artırır və məktəb mühitində psi­xo­loji rifahın yüksəlməsinə kömək edir. Məqalədə konfliktlərin konstruktiv həlli üçün psixoloji yanaşmalar və praktik tövsiyələr təklif olunmuşdur. Bu tövsiyələr məktəb psixoloqları, pedaqoqlar və müəllimlər üçün fay­dalı ola bilər.

Açar sözlər: konflikt, psixoloji aspektlər, təhsil prosesi, konfliktin idarə olunması, məktəb psixologiyası, konstruktiv həll, emosional rifah, interpersonal münasibətlər

Cild 92, №1 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI