Günel Məhəmməd qızı Məmmədova
GƏLƏCƏK İBTİDAİ SİNİF MÜƏLLİMLƏRİNDƏ TƏDQİQATÇILIQ BACARIĞININ FORMALAŞDIRILMASINDA
MÜHAZİRƏNİN ROLU
Xülasə. Məqalədə mühazirələrin
inteqrativliyinin əsas xüsusiyyətləri, uğurlu alınmasının şərtləri araşdırılır,
qeyri-standart mühazirələrin (problem xarakterli mühazirə, vizual mühazirə,
binar mühazirə, mühazirə-mətbuat konfransı və s.) təşkili texnologiyası təqdim
edilir. Ali pedaqoji məktəblərdə mühazirəyə ayrılan saatların ildən-ilə
azaldılmasına baxmayaraq hələ də təlimin əsas təşkili forması kimi qalır.
İnformasiya bolluğu şəraitində məlum məzmunun tələbələrə ötürülməsi, hazır
biliklərin verilməsi onları “yormaqla” yanaşı, motivasiyalarını aşağı salır.
Əsas məqsəd tələbələrə birinci dərəcəli (vacib) materialları seçməyi, emal etməyi,
ümumiləşdirməyi, yeni biliyi “kəşf” etməyi öyrətməkdir. Bu səbəbdən də mühazirələrin
interaktiv xarakter daşıması önə çəkilir.
Açar sözlər: ibtidai sinif, tədqiqat
bacarığı, təlim prosesi, mühazirə, tədqiqatçılıq mədəniyyəti
