Nigar Şıxnəbi qızı Muradova

NAXÇIVANIN TARİX VƏ MƏDƏNİYYƏT ABİDƏLƏRİ VASİTƏSİLƏ MƏKTƏBLİLƏRİN VƏTƏNDAŞ TƏFƏKKÜRÜNÜN VƏ DAVRANIŞININ FORMALAŞDIRILMASI: NƏZƏRİ MODEL

Xülasə. Məqalədə Naxçıvanın tarix və mədəniyyət abidələri vasitəsilə məktəblilərdə vətəndaş təfək­kü­rü­nün və davranışının formalaşdırılması məsələsi araşdırılır. Müəllimin bu istiqamətdə tərbiyə işi dörd elmi-pe­da­qo­ji istiqamətlə müəyyən edilir: abidələrin tarixi və mədəni irsi; tarix və mədəniyyət abidələrinin də­yər­lə­ri; tarix və mə­dəniyyət abidələrinin mühafizəsi; məktəblilərin milli ruhda tərbiyəsində qədim tarix və mə­də­niyyət abidələri.

Açar sözləri: vətəndaş düşüncəsi və davranışı, formalaşması, Naxçıvanın tarix və mədəniyyət abidələri, müəllimin təhsil işi, nəzəri model.

 

Cild 92, №1 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI