Tura Əli qızı Əliyeva
MƏKTƏBDƏ İNTELLEKTUAL İNKİŞAFI LƏNGİYƏN AUTİST-YENİYETMƏLƏRİN DİAQNOSTİKASI
Xülasə. Mətndə göstərilir ki, autizmin ən ümumi
xarakteristikaları arasında sosial qarşılıqlı əlaqələrdə, dil və ünsiyyət
bacarıqlarında çatışmazlıq, təkrarlanan davranışlar, eyniliyə həddindən çox
bağlılıq kimi xüsusiyyətlər yer almaqdadır. Əqli geriliyi olan şagirdlərin diaqnostikası
zamanı onların koqnitiv qabiliyyətlərinin məhdud olması, onun uşaqların təlim
fəaliyyətinə təsiri, normal həmyaşıdlarına nisbətən onların mənimsəmə
imkanlarının zəif olması nəzərə alınmalıdır. Bu vaxt yadda saxlamaq lazımdır
ki, proqram materialları ağırlaşdırıldıqda autist-uşaqların əqli və
intellektual inkişafları ləngiyir.
Açar sözlər: intellektual
inkişaf, autist yeniyetmə, fəaliyyətin monitorinqi, funksional diaqnostika,
alqoritmik diaqnostika.
