Elnurə Fazil qızı Səfərova, Günel Əlimövsüm qızı Məmmədova

BİOLOGİYA DƏRSLƏRİNDƏ STEAM METODİKASININ ZƏRURİLİYİ

Xülasə. Biologiya təhsilində STEAM-in rolu çox vacibdir, çünki bu metod, şagirdlərin yalnız bio­lo­gi­ya­ya aid məlumatı əldə etmələrini deyil, eyni zamanda problemləri həll etmələrini, yaradıcılığı, əməkdaşlığı və kritik düşüncəni inkişaf etdirmələrinə kömək edir. Biologiya dərslərində STEAM metodologiyasının isti­fa­dəsi zəruriliyi ondan ibarətdir ki, şagirdlərin məlumatı sadəcə əzbərləməkdən çox, onu dərin anlama və tət­biq etməyə imkan verir. Bu yanaşma, şagirdlərin real dünya problemlərini anlama və həll etmə bacarıqlarını inkişaf etdirmələrinə kömək edir. Təhsilin müasir dünya tələbləri ilə əlaqələndirilməsi: Şagirdlərin gələcək hə­yatları üçün 21-ci əsr bacarıqlarının əhəmiyyətini nəzərə alaraq, müəllimlər tənqidi təfəkkür, yaradıcılıq, ün­siyyət və komanda işinin inkişafını STEAM təlimatına inteqrasiya edirlər. Bu bacarıqlar konstruktiv mü­za­kirə və əməkdaşlığı təşviq edir. Müəllimlər şagirdləri sərbəst şəkildə araşdırma və sınaq keçirməyə imkan verir.

Açar sözlər: biologiya, STEAM, dərs, metod, şagird.

Cild 92, №2 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI