Umut Ölmez Ali oğlu
AUTİZM
SPEKTR POZUNTULU UŞAQLARIN TƏHSİLƏ CƏLB EDİLMƏSİ VƏ TƏTBİQ EDİLƏN PEDAQOJİ
YANAŞMALAR
Xülasə. Autizm spektr pozuntulu uşaqların təhsilə cəlb
olunması və onların bu prosesdə daha effektiv nəticələr əldə etməsi müasir təhsil
prosesinin, müxtəlif yanaşmalarının, eləcə də təhsil və sosial psixologiyanın
qarşısında duran vacib məsələlərdən biridir. Amerika Birləşmiş Ştatları Xəstəliklərlə
mübarizə və nəzarət mərkəzinin statistik hesablamalarında hər 36 uşaqdan
birinin autizm spektr pozuntusunu hər hansı bir formasından əziyyət çəkdiyi
göstərilir. Dünya əhalisinin hər 100.000 nəfərə düşən göstərici 788,3 nəfər təşkil
edir. Bu isə kifayət qədər problemin ciddi və aktual olduğunu bir daha
vurğulayır. Həmin uşaqların təhsilə cəlb olunması, inklüziv təhsil
proqramlarında onların da nəzərə alınması isə müasir pedaqogika və psixologiya
elmini daha çox düşündürür və tədqiqatların zəruriliyinə gətirib çıxarır. Bu məqalə
mövcud problemin yerli və beynəlxalq ədəbiyyatda işlənməsini təhlil edərək
müqayisəli təsvirlər təqdim edir.
Açar sözlər: autizm spektr pozuntusu,
inklüziv təhsil, müasir təhsil yanaşmaları, məktəb mühiti, dəstəkləyici mühit
