Xavərxanım Ağamehdi qızı Bakıxanova
TƏHSİLDƏ SÜNİ İNTELLEKTİN SOSİO-EMOSİONAL
KOMPETENSİYALARIN İNKİŞAFINA TƏSİRİ
Xülasə. Süni intellekt həyatımızın ayrılmaz hissəsidir desək yanılmarıq.
Gündəlik həyatımızda elə bir sahə yoxdur ki, texniki vasitələrdən istifadə etməyək.
Əvvəllər bunun həyatımızı asanlaşdıran elmi yeniliklər kimi qəbul etsək də,
günümüzdə texnologiyanın bu qədər sürətlə inkişafı və həyatımıza müdaxiləsi müəyyən
suallar barədə elm adamlarının düşünməsinə gətirib çıxarır.
Bilirik ki, insan sosial
varlıqdır. Daim digər insanlarla münasibətdə, ünsiyyətdə olması labüddür. Hətta
gənclərin rastlaşdıqları müxtəlif problemlərin səbəbini sosio-emosional
kompetensiyaların inkişafına daha az vaxtın ayrılması hesab olunan bir dövrdə
süni intellekt vasitələrinin təhsil həyatına sürətlə uyğunlaşdırılmasının
doğruluğu elm adamları tərəfindən birmənalı qarşılanmır. Araşdırmalar sübut
edir ki, bir vaxtlar tabaşir, adi lövhə, maqnitafon, kaset, televizor təhsil
sistemində əsas vasitə hesab olunsa da, günümüzdə bu vasitələri ağıllı lövhələr,
kompüter, planşetlər əvəz edir. Bu cür yeni texniki vasitələrin təhsil
sistemində tətbiqi nəticəsində informasiyanın daha əlçatan olması və
milyonlarca mənbəyə istinad etməyin mümkünlüyü təhsilalanlar tərəfindən daha
uğurlu nəticələrin əldə olunmasına gətirib çıxardı. Günümüzdə robotların təhsil
həyatına daxil olunmasını dəstəkləyən nəzəriyyələrin yaranmağa başlaması (W.
Holmes, M. Bialik, C. Fadel, K. Porayska-Pomsta) sosio-emosional
kompetensiyaların inkişafına törədə biləcək maneələr barədə düşünməyə vadar
edir.
Açar sözlər: süni intellekt, sosio-emosional kompetensiyalar, iş, təhsil, inkişaf
