Könül Məmməd qızı Haqverdiyeva

HUMANİST PEDAQOGİKANIN GƏNC NƏSLİN MƏNƏVİ TƏRBİYƏSİNDƏ ROLU

Xülasə. Məqalədə problemin tədqiqinin təhlili açıqlanır. Belə ki, “humanist psixologiya” anlayışı, o ba­xışın tərəfdarları, güclü və zəif tərəfləri, o cümlədən yanaşma metodları, prinsipləri haqqında fikirlər öz ək­sini tapmışdır. Bundan əlavə, məqalənin sonunda bu yanaşma əsasında formalaşmış məktəblər və bey­nəlxalq mərkəzlər və onların uğurları haqqında məlumat verilmişdir.

Açar sözlər: Humanist psixologiya, neyro-linqvistik proqramlaşdırma, subyektiv anlayış, biheviorizm, bütövlük prinsipi, azad seçim, Mən konsepsiya

 

Cild 92, №3 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI