Könül Məmməd qızı Haqverdiyeva
HUMANİST PEDAQOGİKANIN GƏNC NƏSLİN MƏNƏVİ
TƏRBİYƏSİNDƏ ROLU
Xülasə. Məqalədə problemin tədqiqinin təhlili
açıqlanır. Belə ki, “humanist psixologiya” anlayışı, o baxışın tərəfdarları,
güclü və zəif tərəfləri, o cümlədən yanaşma metodları, prinsipləri haqqında
fikirlər öz əksini tapmışdır. Bundan əlavə, məqalənin sonunda bu yanaşma əsasında
formalaşmış məktəblər və beynəlxalq mərkəzlər və onların uğurları haqqında məlumat
verilmişdir.
Açar sözlər:
Humanist psixologiya, neyro-linqvistik proqramlaşdırma, subyektiv anlayış,
biheviorizm, bütövlük prinsipi, azad seçim, Mən konsepsiya
