Afaq Qulu qızı Alıyeva

TƏHSİL MÜHİTİNDƏ ÖYRƏNMƏ MANEƏLƏRİ: DİQQƏT ƏSKİKLİYİ VƏ HİPERAKTİVLİK POZUNTUSU OLAN ŞAGİRDLƏRİN AKADEMİK UĞURSUZLUQ SƏBƏBLƏRİ VƏ ONLARIN ARADAN QALDIRILMA YOLLARI

Xülasə. Müasir dövrdə təhsil sistemi yalnız akademik biliklərin ötürülməsi ilə məhdudlaşmır, eyni za­man­da şagirdlərin sosial, emosional və psixoloji inkişafını da dəstəkləməyi hədəfləyir. Bildiyimiz kimi müa­sir dövrdə, ekoloji problemlər, zərərli vərdişlər və irsi amillərlə bağlı bəzi uşaqlar fiziki qüsurlarla dünyaya gə­lir və ya belə hallar sonradan baş verir. Belə uşaqlarla keyfiyyətli təlim prosesini həyata keçirmək mümkün ol­mur. Lakin təhsil mühitində mövcud olan öyrənmə maneələri bu məqsədlərə çatmağa mane olur. Öyrənmə ma­neələri şagirdlərin təlim nəticələrinə, motivasiyasına və ümumi psixoloji sağlamlığına mənfi təsir edir.

Açar sözlər: təhsil mühiti, öyrənmə maneələri, diqqət əskikliyi, hiperaktivlik pozuntusu, şagirdlər, akademik uğursuzluq

Cild 92, №3 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI