İlham Ağaqardaş oğlu Cavadov

TƏHSİLİN KEYFİYYƏTİ: MƏKTƏBDAXİLİ İDARƏETMƏNİN YENİ PRİORİTETLƏRİ 

Xülasə. Məqalədə müasir ümumtəhsil məktəbinin sosial tələblərə cavab verən və cəmiyyətin dəyişən ehti­yaclarına uyğun şəkildə inkişaf edən açıq sistem kimi rolu təhlil olunur. Buna görə də, təhsilin key­fiy­yə­ti­nin yüksəldilməsi idarəetmənin çevikliyi və maraqlı tərəflərin iştirakı ilə birbaşa əlaqələndirilir. Eyni za­man­da təhsilin keyfiyyətinin təmin olunması təhsil sisteminin səmərəli idarə olunmasından, bu sahədə işti­rak­çılıq və çevik yanaşmaların tətbiqindən birbaşa asılı olduğu qənaətinə gəlinmişdir.

Açar sözlər: təhsilin keyfiyyəti, şagird nailiyyəti, keyfiyyət göstəriciləri, təhsil mühiti, məktəb idarəçiliyi

Cild 92, №4 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI