Nigar Rəhman qızı Hüseynova
TƏHSİL SİSTEMİNİN İDARƏ EDİLMƏSİNDƏ TƏTBİQ OLUNAN İNNOVATİV
MODELLƏR
Xülasə. Ölkə miqyasında idarəetmə innovasiyalarının səmərəliliyinin
meyarları kimi şagirdlərin tədris-şəxsiyyət nailiyyətlərini şərtləndirən təhsil
fəaliyyətinin keyfiyyətinin təmin edilməsinə istiqamətlənmək yaxşı olardı. Təhsil
sisteminin idarə edilməsi səviyyəsində innovativ davranış strategiyası
aktiv-öyrəşmədən aktiv-uyğunlaşmaya qədər dəyişdirilə bilər. Birinci halda idarə
sistemi təhsilin daxilində dəyişikliyə doğru istiqamətlənir, xarici, sosial, mədəni,
hüquqi, iqtisadi mühitin dəyişikliklərinə uyğunlaşdırmağa yönəlir. İkinci
halda idarə səviyyəsində innovasiya yalnız xarici mühitin tələbinə uyğun
olaraq, təhsil sisteminin dəyişilməsinə istiqamətlənmiş deyil, həm də təhsil
məqsədlərinin həyata keçirilməsi üçün onun imkanlarından istifadə etmək məqsədilə
təhsil üçün xarici mühitə təsir edir. Fəal-adaptasiyaedici innovasiya
strategiyası cəmiyyətdə dəyişilmənin yüksək sürətinə daha uyğundur. Təhsilin
idarəetmə orqanları digər regional sistemlərə münasibətdə sifarişçi sifətilə
çıxış etdiyi zaman o, təhsildə dövlət siyasətinin həyata keçirilməsinin aparıcı
üsulunu özü təmsil edir. Bununla da təhsil sistemi daxilində mühitin dəyişilməsi
üçün şərait yaratmaqla təhsil üçün xarici mühitə məqsədyönlü təsir imkanları həyata
keçirilir. Sistemli strategiya perspektivdə təhsil tələblərinin dəyişikliklərini
proqnozlaşdırır, orta müddətli və daha uzaq perspektivə proqram-məqsədli planlaşdırma
metodundan istifadə edir, bütövlükdə təhsili yenidən təşkil etməyə imkan verən
prioritet həlqələri, hissələri müəyyənləşdirir, müxtəlif yeniliklər arasında
əlaqəni, uzlaşmanı təmin edir.
Açar sözlər: innovativ
yanaşmalar, təhsil, inkişaf, tədris prosesi
