Valeh Mahmud oğlu Məmmədov, Musa Tapdıq oğlu Rzayev

MODUL DAXİL OLAN BƏRABƏRSİZLİKLƏRİN ÖYRƏDİLMƏSİ TƏCRÜBƏSİNDƏN

Xülasə. Məqalə məktəb riyaziyyat təliminin “Cəbr və funksiyalar” məzmun xəttinə daxil olan bəra­bər­siz­­liklər mövzusunu əhatə edir. Modul daxilində bərabərsizliklə­rin həlli ilə əlaqədar məktəb müəllimləri və şa­­girdləri müəyyən çətinliklərlə rast­laşırlar. Bu məqsədlə modul daxil bərabərsizliklərin həlli yolları həm nə­zə­ri həm də praktik cəhətdən geniş şəkildə şərh edilmişdir. Digər tərəfdən məqalədə buraxı­lış sinifləri və qə­bul imtahanına hazırlaşan abituriyentlərin riyaziyyatdan imtahan­da qarşılaşdıqları modul daxil olan bə­ra­bər­siz­liklərin həllinə aid bəzi çalışmaların həlli verilmişdir. İş təcrübəsində əldə olunmuş nəticələrdən istifadə olun­muşdur.

Açar sözlər: modul, bərabərsizlik, eynigüclü, standart, interval, üsul, çətin­lik, dərəcə, çalışma, tənlik, müsbət və mənfi, funksiya, ədəd oxu

Cild 92, №4 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI