Gülnarə Qurban qızı İskəndərova
TƏHSİLDƏ QİYMƏTLƏNDİRMƏNİN YOLU: KEÇMİŞ TƏCRÜBƏLƏRDƏN
GƏLƏCƏYƏ DOĞRU
Xülasə. Təhsildə qiymətləndirmənin
gələcəyini nəzərdən keçirərkən keçmişi, indini və gələcək perspektivləri
geniş tarixi baxışla nəzərə almaq lazımdır. Müəllimlərin keçirdiyi dərslərin
keyfiyyəti, şagirdlərin öyrənmə təcrübələri, tədris proqramının qiymətləndirilməsi,
akademik uğurlar və sistem performansı təhsildə qiymətləndirmədən böyük dərəcədə
asılıdır. Qiymətləndirmələr, müəllimlərin, ali təhsil müəssisələrinin yekun
hesabat qiymətləndirilməsi ilə yanaşı, tədris və öyrənmənin inkişafını dəstəkləyən
davamlı izləmə və təkmilləşdirmə vasitəsi kimi də xidmət edir. Böyük təsir
gücünə görə, onun keçmişini, indiki vəziyyətini və gələcək imkanlarını dərindən
anlamaq faydalı olardı. Bu təhlilə başlayarkən, son 3000 il ərzində keçirilmiş
qiymətləndirmələrdən başlayaraq və artıq bir çox yerlərdə mövcud olan indiki vəziyyətə
qədər qısa tarixi tura nəzər salacağıq.
Açar sözlər: Qiymətləndirmə,
təcrübə, perspektiv, inkişaf, imkanlar, şərait
