Gülnarə Qurban qızı İskəndərova

TƏHSİLDƏ QİYMƏTLƏNDİRMƏNİN YOLU: KEÇMİŞ TƏCRÜBƏLƏRDƏN GƏLƏCƏYƏ DOĞRU

Xülasə. Təhsildə qiymətləndirmənin gələcəyini nəzərdən keçirərkən keçmişi, indini və gələcək pers­pek­tivləri geniş tarixi baxışla nəzərə almaq lazımdır. Müəllimlərin keçirdiyi dərslərin keyfiyyəti, şagirdlərin öyrən­mə təcrübələri, tədris proqramının qiymətləndirilməsi, akademik uğurlar və sistem performansı təhsildə qiy­mətləndirmədən böyük dərəcədə asılıdır. Qiymətləndirmələr, müəllimlərin, ali təhsil müəssisələrinin ye­kun hesabat qiymətləndirilməsi ilə yanaşı, tədris və öyrənmənin inkişafını dəstəkləyən davamlı izləmə və tək­milləşdirmə vasitəsi kimi də xidmət edir. Böyük təsir gücünə görə, onun keçmişini, indiki vəziyyətini və gələ­cək imkanlarını dərindən anlamaq faydalı olardı. Bu təhlilə başlayarkən, son 3000 il ərzində keçirilmiş qiy­mətləndirmələrdən başlayaraq və artıq bir çox yerlərdə mövcud olan indiki vəziyyətə qədər qısa tarixi tura nəzər salacağıq.

Açar sözlər: Qiymətləndirmə, təcrübə, perspektiv, inkişaf, imkanlar, şərait

Cild 92, №4 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI