Xumar Tofiq qızı Novruzova

UYĞUNLUQ VƏ FUNKSİYA ANLAYIŞLARININ ÖYRƏDİLMƏSİNDƏ İKT-NİN TƏTBİQİ

Xülasə. Məqalədə məktəblərdə və ali təhsil müəssisələrində riyaziyyat dərslərinin keçirilməsi ilə bağlı mə­sələlər araşdırılır. Riyaziyyatın əsas vəzifəsi praktika ilə bağlı məsələləri konkretləşdirmək və sistemləş­dirmək, onları ən səmərəli şəkildə həll etməkdir.

Uyğunluq və münasibət anlayışları riyaziyyatın formal olaraq müəyyən edilə bilməyən vacib anlayışlarındandır. İstənilən riyazi nəzəriyyənin verilməsi bəzi əsas anlayışların tərifsiz qəbul edilməsi ilə başlayır. Funksiya anlayışının mahiyyətini izah etmək üçün biz əsas anlayış kimi qəbul etdiyimiz çoxluq anlayışına istinad edirik. Məqalədə müasir riyaziyyatda çox vacib olan funksional asılılığın mənasını anlamağa kömək edə biləcək praktik tapşırıqlar verilmişdir. Məqalədə göstərilir ki, müasir riyaziyyat dərsi İKT alətlərindən, xüsusən Geogebra, MathCad, Mathematica, MatLab və Maple riyazi paketlərindən istifadə etməklə daha səmərəli formada təşkil edilə bilər.

Açar sözlər: riyaziyyat, cəbr, İKT, GeoGebra, uyğunluq, funksiya

Cild 92, №4 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI