Günel İlqar qızı Məmmədova

YENİYETMƏLƏRİN ÖZÜNÜQİYMƏTLƏNDİRMƏSİNİN GENDER XÜSUSİYYƏTLƏRİ VƏ ONUN TƏLİM FƏALİYYƏTİNƏ TƏSİRİ

 Xülasə. Elmi məqalədə yeniyetmələrin özünüqiymətləndirməsinin gender xüsusiyyətləri və onun təlim fəaliy­yətinə təsiri araşdırılmışdır. Oğlan və qızların özünüqiymətləndirmələrindəki cinsi fərqlər öyrənilmiş və onların elmi izahı verilmişdir. Məqalədə yeniyetmələrin özünüqiymətləndirməsinin sabitliyində gender fərq­­lərinə təsir edən amillər və onların təlim fəaliyyətinə təsiri ardıcıllıqla tədqiq edilir. Müəllif qeyd edir ki, ye­ni­yet­mənin özününüqiymətləndirməsinə cins, həmyaşıdların müqayisəsi, ailə mühiti və akademik perfor­mans daxil olmaqla bir neçə faktor təsir edə bilər.

Açar sözlər: yeniyetmələr, özünüqiymətləndirmə, gender xüsusiyyətləri, təlim fəaliyyəti, özünütəkmilləşdirmə

Cild 92, №4 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI