Leyla Səfərbəyovna Dadaş-zadə

ÖZÜNÜTƏNZİMLƏMƏ PROSESİNDƏ KİÇİK YAŞLI MƏKTƏBLİLƏRİN HƏYƏCAN HİSSİNİN ARADAN QALDIRILMASI

Xülasə. Elmi məqalədə özünütənzimlə prosesində kiçik yaşlı məktəblilərin həyəcan hissinin aradan qal­­dırılması yollarından bəhs edilir. Məqalədə özünütənzimləmə prosesinə müxtəlif yanaşmalar, pedaqoq və psi­xo­loqların fikirləri öz əksini tapmışdır. Müəllif haqlı olaraq qeyd edir ki, özünütənzimləmə prosesi insanın fər­di inkişafı ilə paralel olaraq inkişaf edir. Məqalədə özünütənzimləmə prosesində həyəcan hissinin psi­xo­lo­ji xüsusiyyətləri açıqlanır, onun psixoloji vəziyyət şəklində təzahür etdiyi xüsusi olaraq vurğulanır. Təd­qi­qat­da aktuallıq kiçik yaşlı məktəblilərdə özünütənzimləmə prosesində həyəcan hissinin aradan qaldırılması üçün da­ha effektli metodlar axtarışına yönəlməsi ilə müəyyən olunur.

Açar sözlər: kiçik yaşlı məktəblilər, özünütənzimləmə prosesi, özünütəşkiletmə, həyəcan hissi, emosionallıq

 

Cild 92, №4 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI