Turanə Fazil qızı İsmayılova

NECƏ ÖYRƏNMƏYİ ÖYRƏNMƏK: ÇƏTİN MÖVZULARI MƏNİMSƏMƏYƏ KÖMƏK EDƏCƏK GÜCLÜ ZEHNİ VASİTƏ

Xülasə. Bu məqalədə müasir dövrdə "öyrənməyi öyrənmək" bacarığının əhəmiyyəti vurğulanaraq, Azərbaycan tarixinin tədrisində bu bacarığın tələbələrdə idrak fəallığını necə artırdığı araşdırılır. Fokus­lan­mış və yayğın düşüncə rejimləri, aralı təkrar, parçalama və metabilik kimi zehni strategiyaların tətbiqi tələ­bə­lərin yadda saxlama, tənqidi düşünmə və problem həll etmə bacarıqlarını inkişaf etdirir. Bu üsullar tarix fən­nini sadəcə informasiyanın ötürülməsi vasitəsi kimi deyil, eyni zamanda fəal öyrənmə və vətəndaşlıq tər­biyə­sinin formalaşması üçün platforma kimi təqdim edir. Məqalədə bu strategiyaların Azərbaycan tarixi dərs­lərində tətbiq olunmasının tələbələrin həm akademik uğurlarına, həm də milli-mədəni kimliklərinin forma­laş­masına töhfə verdiyi göstərilir.

Açar sözlər: idrak fəallığı, parçalama, metakoqnitiv bacarıqlar, tənqidi düşünmə, fəal öyrənmə, tələbə motivasiyası, ömürboyu öyrənmə

Cild 92, №5 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI