Xumar Tofiq qızı Novruzova

CƏBRİ MƏSƏLƏLƏRİN İKT VASİTƏSİLƏ MODELLƏŞDİRİLMƏSİ

Xülasə. İKT texnologiyalarının sürətli inkişafı təhsil prosesinə də təsirsiz qala bilməzdi. Yeni təlim texno­logiyalarının, o cümlədən İKT-nin, süni intellektin tədris prosesinə gətirdiyi yeniliklərin həm müsbət, həm də mənfi amillərini nəzərə almadan, onların pedaqoji prosesdə ənənəvi metodlarla müqayisəsini apar­ma­dan səmərəli nəticə əldə etmək mümkün deyil. Buna görə də abstraktlaşmanın özünü ən çox büruzə verdiyi cəbr fənninin tədrisi prosesində modelləşdirmənin əhəmiyyətini, rolunu, İKT vasitəsilə reallaşdırıl­masını aktual problem kimi nəzərdən keçirmək olar.

Açar sözlər: İKT, cəbr, modelləşdirmə, MatLab, GeoGebra

Cild 92, №5 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI