Afət Süleymanova, Aişə Allahverdiyeva

Açar sözlər: Motivasiya, müəllimin sertifikatlaşdırılması, müəllimin fəaliyyəti, müəllim səriştəsi, özünə hörmət

 

Afət Yaqub qızı Süleymanova, Aişə Faiq qızı Allahverdiyeva

 

AZƏRBAYCANDA MÜƏLLİMLƏRİN SERTİFİKATLAŞDIRILMASININ

ONLARIN MOTİVASİYASININ ARTIRILMASINA TƏSİRİ

 

Xülasə. Bu tədqiqat Azərbaycanın təhsil sistemində müəllimlərin sertifikatlaşdırılması, iş motivasiyası və müəllim fəaliyyətinin qarşılıqlı əlaqəsini araşdırır. Kəmiyyət metodlarından və reqressiya təhlilindən is­ti­fa­də etməklə, tədqiqat müəllimlərin sertifikatlaşdırılmasının performansa qismən müsbət və əhəmiyyətli təsir gös­tərdiyini, eyni zamanda müəllimin iş motivasiyasına da müsbət təsir göstərdiyini göstərir. Serti­fi­kat­laş­dır­ma və motivasiyanın birgə təsiri müəllim fəaliyyətini əhəmiyyətli dərəcədə artırır. Nəticələr Azərbaycanda yük­sək nəticə göstərən müəllim kadrlarının yetişdirilməsi üçün həm formal sertifikatlaşdırma proseslərini, həm də motivasiya amillərini vurğulayaraq təhsil siyasətində vahid yanaşmanın zəruriliyini vurğulayır. Bu təd­qiqat ölkədə müəllim keyfiyyətini və ümumi təhsil nəticələrini yaxşılaşdırmaq məqsədi daşıyan si­ya­sət­çilər üçün dəyərli fikirlər təqdim edir.

Cild 91, №1 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI