Qalib Şərifov, Vaqif Fətullayev, Jalə Kərimova

Açar sözlər: təhsildə strateji idarəetmə, liderlik, müəllim motivasiyası, məktəb

Qalib Mövsüm oğlu Şərifov, Vaqif Tahir oğlu Fətullayev, Jalə Cəlil qızı Kərimova

ÜMUMTƏHSİL MÜƏSSİSƏLƏRİNDƏ SƏMƏRƏLİ STRATEJİ İDARƏETMƏNİN

V-XI SİNİF MÜƏLLİMLƏRİNİN TƏDRİS MOTİVASİYASINDA ROLU

Xülasə. Bu məqalə məktəblərdə effektiv strateji idarəetmənin 5-11-ci sinif müəllimlərinin tədris mo­ti­va­siyasında necə bir rolu olduğunu araşdırmışdır. Tədqiqat müəllimlərin tədris prosesinə daha motivasiyalı, şa­girdlər üçün daha stimulativ tədris mühitinin yaradılmasının və ən nəhayət, təhsil keyfiyyətinin ar­tı­rıl­ma­sı­nın mövcud strateji idarəetmə prinsipləri ilə doğrudan əlaqəli olduğunu göstərmişdir. Məqalə tədris mo­ti­va­si­ya­sının yüksəldilməsi və şagirdlərin öyrənmə prosesində daha aktiv iştirakını təmin etmək üçün səmərəli ida­rə­etmə tədbirlərini müəllimlərin cavablarına əsasən təhlil etmişdir.

Cild 91, №1 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI