Vüsalə Ağahüseynova
Açar sözlər: kouçluq, liderlik, məktəb, müəllim, sorğu-sual
Vüsalə Yaşar qızı Ağahüseynova
MƏKTƏB MÜHİTİNİN
İDARƏOLUNMASINDA MÜƏLLİMİN KOUÇİNQ BACARIQLARININ SORĞU-SUAL ƏSASLI ÖYRƏNMƏYƏ
TƏSİRİ
Xülasə. Məqalədə məktəb mühitinin idarəolunmasında müəllimin
kouçluq bacarıqlarının inkişaf etdirilməsi məktəb mühitində uğurlu
sorğu-sual əsaslı öyrənmənin təşviqində mühüm rol oynayır. Bu yanaşma şagirdləri
suallar verməyə, mövzuları dərindən araşdırmağa və öyrənmələrində fəal rol
oynamağa həvəsləndirir ki, bu da fəallığın və motivasiyanın artmasına səbəb
olur. Şagirdlərə məlumatı təhlil etmək, əlaqələr qurmaq və müstəqil şəkildə nəticələr
çıxarmaq tövsiyə olunur, anlayışları daha dərindən dərk etməyə kömək edir. Məktəb
mühitində xüsusi təlim ehtiyaclarını ödəmək üçün tədris strategiyalarını və
müdaxilələrini tənzimləməyə kömək edir və daha fərdiləşdirilmiş təlimata gətirib
çıxarır. Əslində, sorğuya əsaslanan təlimdə müəllim kouçluğu tədris təcrübələrini
və şagird öyrənmə təcrübələrini dəyişdirmək üçün katalizator rolunu oynayır.
O, pedaqoqlara sorğu, kəşfiyyat və tənqidi təfəkkürün inkişaf etdiyi, nəticədə
bütün məktəb ictimaiyyətinə fayda gətirən cəlbedici, şagird mərkəzli mühit
yaratmağa imkan verir.