Vüsalə Ağahüseynova

Açar sözlər: kouçluq, liderlik, məktəb, müəllim, sorğu-sual

Vüsalə Yaşar qızı Ağahüseynova

MƏKTƏB MÜHİTİNİN İDARƏOLUNMASINDA MÜƏLLİMİN KOUÇİNQ BACARIQLARININ SORĞU-SUAL ƏSASLI ÖYRƏNMƏYƏ TƏSİRİ

Xülasə. Məqalədə məktəb mühitinin idarəolunmasında müəllimin kouçluq bacarıqlarının inkişaf et­di­ril­məsi məktəb mühitində uğurlu sorğu-sual əsaslı öyrənmənin təşviqində mühüm rol oynayır. Bu yanaşma şa­girdləri suallar verməyə, mövzuları dərindən araşdırmağa və öyrənmələrində fəal rol oynamağa həvəs­lən­di­rir ki, bu da fəallığın və motivasiyanın artmasına səbəb olur. Şagirdlərə məlumatı təhlil etmək, əlaqələr qur­maq və müstəqil şəkildə nəticələr çıxarmaq tövsiyə olunur, anlayışları daha dərindən dərk etməyə kömək edir. Məktəb mühitində xüsusi təlim ehtiyaclarını ödəmək üçün tədris strategiyalarını və müdaxilələrini tən­zim­ləməyə kömək edir və daha fərdiləşdirilmiş təlimata gətirib çıxarır. Əslində, sorğuya əsaslanan təlimdə müəl­lim kouçluğu tədris təcrübələrini və şagird öyrənmə təcrübələrini dəyişdirmək üçün katalizator rolunu oy­nayır. O, pedaqoqlara sorğu, kəşfiyyat və tənqidi təfəkkürün inkişaf etdiyi, nəticədə bütün məktəb ic­ti­maiy­yətinə fayda gətirən cəlbedici, şagird mərkəzli mühit yaratmağa imkan verir.

Cild 91, №1 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI