Pəri Nağızadə

Açar sözlər: məktəb, öyrənmə mühiti, şagird, pedaqoq, tədris

Pəri Fəxrəddin qızı Nağızadə

MƏKTƏBDƏ POZİTİV DƏSTƏKLƏYİCİ MÜHİTİN

TƏŞKİLİ ÜZRƏ STRATEGİYALAR

Xülasə. Pozitiv dəstəkləyici öyrənmə mühitinin yaradılması sinfi qarşılıqlı xoş münasibətlərin təşviq edən cəlbedici posterlərlə bəzəməkdən daha çox şey tələb edir. Bu, şagird və məktəb heyətinin ehtiyaclarını müx­təlif yollarla fərqli perspektivlərdən qavramağı, başa düşməyi və qarşılamağı tələb edir.

Məsələn, aydın şəkildə müəyyən edilmiş sinif qaydalarına malik olmaq, şagirdlərin onlardan nə göz­lə­di­yini başa düşdüyü sağlam öyrənmə mühitinin atmosferini təyin etməyə kömək edə bilər. Bu quruluşa sahib ol­maq uşaqları daha təhlükəsiz hiss etdirəcək, onların ehtiyaclarını daha yaxşı anlamağa imkan verəcək, on­la­rın rifahını və psixoloji möhkəmliliyi yüksəldəcək. Bu, ibtidai məktəb, orta məktəb və lisey də daxil ol­maqla bütün yaş və təhsil səviyyələrdə olan uşaqlara aiddir.

Cild 91, №1 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI