Sevda Axundova
KOLLECLƏRDƏ
İNNOVATİV FƏALİYYƏTİN TƏLİMİN KEYFİYYƏTİNƏ TƏSİRİ
Xülasə. Kolleclər çoxfunksiyalı təhsil müəssisələridir; belə ki, onlar yeni
sosial-iqtisadi şəraitə ən çox uyğunlaşdırılmış, regional təhsil komplekslərinə
mümkün qədər inteqrasiya olunan və bu günə qədər idarəetmə problemləri müəyyən
qədər araşdırılmış subbakalavr təhsil müəssisələri kimi çıxış edir.
İnstitusional missiyaların dəyişməsinə baxmayaraq, pedaqojiyönlü kolleclərin əksəriyyəti
Azərbaycanda gələcək universitet tələbələri üçün ilkin giriş qapısı hesab
edilir. Bu müəssisələrin digər bir xüsusiyyəti də onların bağlı olduğu icmanın
dəyişən və innovativ tələbatına cavab verməsi zəruriyyəti ilə əlaqədardır.
Açar sözlər: innovativ, kolleclər, idarə olunma, fəaliyyət, təlim, təhsil