Yeganə Sadıqova

MƏKTƏBƏQƏDƏR TƏHSİL MÜƏSSİSƏLƏRİNİN İDARƏ OLUNMASININ BƏZİ MƏSƏLƏLƏRİ

 Xülasə. Məqalədə məktəbəqədər təhsil müəssisələrinin sistemli dəyişikliklər aparıldığı müasir şəraitdə idarə edilməsi məsələlərinə toxunulur. Məqalədə məktəbəqədər təhsil sistemində dəyişikliklər kontekstində müəssisələrin fəaliyyətinin və inkişafının idarə edilməsinin səmərəliliyinin artırılması məsələsinə toxunulur. Məqalədə göstərilir ki, bir çox pedaqoji kollektivlərin uşaq tərbiyəsində əldə etdiyi uğurun komponentləri arasında həm pedaqoqların yüksək peşəkarlığı, həm də məqsədlərinə çatmaqda hərəkətlərinin ardıcıllığı, həm də tərbiyəçi-müəllim kollektivinə xas olan təhsil imkanlarından istifadə mühüm rol oynayır. Tərbiyəçi-müəllimin peşəkar səriştəsi onun yaxın mühitindən, ilk növbədə uşaq bağçasındakı psixoloji iqlimdən asılı ola­raq müxtəlif yollarla təzahür edir və həyata keçirilir. Həmçinin, fəaliyyət və inkişaf prosesləri arasında əlaqə yalnız fasiləsiz təhsil şəraitində, inkişaf proqramını və təhsil proqramını tərtib edənlərin, eləcə də təhsil proqramının həyata keçirilməsini təmin edən digər pedaqoji heyətin peşəkar səriştəsinin artırılması şəraitində müm­kündür. Təklif olunan nəticələr təhsil müəssisəsinin rəhbərləri və məktəbəqədər müəssisənin meto­dist­ləri tərəfindən istifadə edilə bilər. 

Açar sözlər: idarəetmə, yenilik, inkişaf, təhsil proqramı, fərdi yanaşma, müasir tələblər, məktəbəqədər yaşlı uşaqlar.

Cild 91, №2 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI