Yeganə Sadıqova
MƏKTƏBƏQƏDƏR TƏHSİL MÜƏSSİSƏLƏRİNİN İDARƏ OLUNMASININ BƏZİ MƏSƏLƏLƏRİ
Xülasə. Məqalədə məktəbəqədər təhsil müəssisələrinin
sistemli dəyişikliklər aparıldığı müasir şəraitdə idarə edilməsi məsələlərinə
toxunulur. Məqalədə məktəbəqədər təhsil sistemində dəyişikliklər kontekstində
müəssisələrin fəaliyyətinin və inkişafının idarə edilməsinin səmərəliliyinin
artırılması məsələsinə toxunulur. Məqalədə göstərilir ki, bir çox pedaqoji
kollektivlərin uşaq tərbiyəsində əldə etdiyi uğurun komponentləri arasında həm
pedaqoqların yüksək peşəkarlığı, həm də məqsədlərinə çatmaqda hərəkətlərinin ardıcıllığı,
həm də tərbiyəçi-müəllim kollektivinə xas olan təhsil imkanlarından istifadə
mühüm rol oynayır. Tərbiyəçi-müəllimin peşəkar səriştəsi onun yaxın mühitindən,
ilk növbədə uşaq bağçasındakı psixoloji iqlimdən asılı olaraq müxtəlif
yollarla təzahür edir və həyata keçirilir. Həmçinin, fəaliyyət və inkişaf
prosesləri arasında əlaqə yalnız fasiləsiz təhsil şəraitində, inkişaf
proqramını və təhsil proqramını tərtib edənlərin, eləcə də təhsil proqramının həyata
keçirilməsini təmin edən digər pedaqoji heyətin peşəkar səriştəsinin
artırılması şəraitində mümkündür. Təklif olunan nəticələr təhsil müəssisəsinin
rəhbərləri və məktəbəqədər müəssisənin metodistləri tərəfindən istifadə edilə
bilər.
Açar sözlər: idarəetmə, yenilik, inkişaf, təhsil proqramı, fərdi yanaşma, müasir tələblər, məktəbəqədər yaşlı uşaqlar.