Leyla Sadıqova

MƏKTƏB MÜHİTİNDƏ ŞAGİRDLƏRDƏN İBARƏT KOLLEKTİVİN FORMALAŞDIRILMASININ AKTUALLIĞI

Xülasə. Bu məqalə məktəb mühitində şagirdlərdən ibarət kollektivin formalaşdırılmasının aktuallığını əsaslandırır. Şagirdlərin fərdi xüsusiyyətləri nəzərə alınmaqla məktəb kollektivinin inkişaf xüsusiyyətləri nəzərdən keçirilir. Peşəkar qabiliyyətlər, bacarıqlar, habelə müəllimin pedaqoji obrazı siniflə birgə yaradıcı və səmərəli fəaliyyətin müxtəlif formalarının təşkilinin səmərəli üsullarını əks etdirir. Şagird kollektivinin pedaqoji idarə edilməsini hər bir şagirdin şəxsiyyətinin inkişafına yönəlmiş, şagird kollektivində keyfiyyət dəyişiklikləri məqsədi ilə edilən pedaqoji təsir kimi başa düşürük.

Şagird kollektivinin ardıcıllığı özünüidarəetmə qabiliyyəti ilə ifadə olunur. Şagird kollektivinin inkişaf mərhələlərindən keçməsinə əsaslanaraq, pedaqoji idarəetmə dəyişikliklərə məruz qalmalıdır. Pedaqoji idarəetmənin səviyyəsi şagird kollektivinin inkişaf səviyyəsinə uyğun olmalıdır. Təcrübədə kulminasiya nöqtəsi pedaqoji idarəetmənin şagird kollektivinin özünüidarəsinə funksional keçididir.

Açar sözlər: Kollektiv, şagirdlər, məktəb mühiti, müəllim, kollektiv fəaliyyət.

Cild 91, №2 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI