Cəlalə Abdulmanafova
ÜMUMTƏHSİL MƏKTƏBLƏRİNİN FƏALİYYƏTİNİN XARİCİ QİYMƏTLƏNDİRİLMƏSİNİN
PEDAQOJİ ƏSASLARI
Xülasə.
Qiymətləndirmə
nəticələri məktəb rəhbərlərinə, müəllimlərə, şagirdlərə, valideynlərə və digər
ictimaiyyət nümayəndələrinə təhsil müəssisəsindəki öyrənmənin keyfiyyətini və
dərinliyini anlamağa kömək edir. Bununla da inkişafa ehtiyacı olan sahələr üzrə
görüləcək işlərin yol xəritəsi və növbəti addımlar müzakirə olunur və
planlaşdırılır.
Açar sözlər: monitorinq, qiymətləndirmə, keyfiyyət, inkişaf