Cəlalə Abdulmanafova

ÜMUMTƏHSİL MƏKTƏBLƏRİNİN FƏALİYYƏTİNİN XARİCİ QİYMƏTLƏNDİRİLMƏSİNİN PEDAQOJİ ƏSASLARI

Xülasə. Qiymətləndirmə nəticələri məktəb rəhbərlərinə, müəllimlərə, şagirdlərə, valideynlərə və digər icti­maiyyət nümayəndələrinə təhsil müəssisəsindəki öyrənmənin keyfiyyətini və dərinliyini anlamağa kömək edir. Bununla da inkişafa ehtiyacı olan sahələr üzrə görüləcək işlərin yol xəritəsi və növbəti addımlar mü­zakirə olunur və planlaşdırılır. 

Açar sözlər: monitorinq, qiymətləndirmə, keyfiyyət, inkişaf

Cild 91, №2 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI