İsmət Məmmədova, Türkan Süleymanova
MONİTORİNQ VƏ ONUN TƏDRİS PROSESİNİN KEYFİYYƏTİNİN İDARƏ OLUNMASINDA
ROLU
Xülasə. Müasir dövrümüzdə
təhsil ən çox müzakirə edilən məsələlərdən biridir. Təhsilin keyfiyyətinin artırılması
yolunda müxtəlif geniş addımlar atılır. Güclü rəqabət mühitində yaşadığımıza
görə təhsil müəssisələrini bir-birindən fərqləndirən başlıca amillərdən biri
onların verdiyi təhsilin keyfiyyəti ola bilər. Təhsil müəssisələrinin təhsildə
keyfiyyətə daha çox müvəffəq olması üçün bu prosesdə əsaslı şəkildə iştirak edən
kollektivə sahib olmalıdır. Hər bir təhsil müəssisəsi üçün keyfiyyətə nail
olmaq bir amal olmalıdır. Keyfiyyəti isə daim təkmilləşdirilən metodlarla
idarə etmək lazımdır. Çünki hər bir müəssisə keyfiyyətli fəaliyyət üçün səy
göstərməlidir ki, uzunmüddətli rəqabətə tab gətirə və gələcək inkişafını təmin
edə bilsin.
Açar sözlər: təhsil müəssisəsi, keyfiyyət, monitorinq, idarəetmə, qiymətləndirmə