Aynur Mahmudova

YENİYETMƏNİN TƏLİM FƏALİYYƏTİNDƏ KOQNİTİV PROSESLƏRİNİN İNKİŞAFI

Xülasə. Təlim prosesini sadəcə olaraq yeniyetmələrə bilik, bacarıq və vərdişlərin aşılanması kimi xa­rak­terizə etmək problemə birtərəfli yanaşılmaqla nəticələnə bilər. Əsas vəzifə ondan ibarətdir ki, müəllim təlim prosesində biliklərin mənimsənilməsinin yeniyetmə üçün nə kimi əhəmiyyət kəsb etdiyini dərindən dərk edərək izah edə bilsin. Bu əsasda təlimlə təhsilin məqsədlərinə uyğun gələn motivlərin təşəkkül və inki­şafı real zəmin üzərində qurulacaqdır.

Təlimin səmərəsi onun hansı formada təşkilindən çox asılıdır. Təlim prosesində bilik, bacarıq və vər­diş­lərin mənimsənilməsinin özünəməxsus xüsusi şəraiti mövcuddur. Məhz belə bir zəmində təlim fəaliyyəti ilə yanaşı digər fəaliyyət növlərinin də şagirdin psixi inkişafına təsiri müəyyənləşdirilərək təhlil edilir. 

Açar sözlər: idrak, fəaliyyət, qavrama, hərəki komponentlər, təlim prosesi, yeniyetməlik dövrü

Cild 91, №2 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI