Səriyyə İsazadə
XÜSUSİ ÜMUMTƏHSİL İNTERNAT MƏKTƏBLƏRİNDƏ TƏRBİYƏ OLUNAN VALİDEYN
HİMAYƏSİNDƏN MƏHRUM OLMUŞ YENİYETMƏLƏRİN ÜNSİYYƏTDƏ
KOMMUNİKATİV ÇƏTİNLİKLƏRİ
Xülasə. Elmi məqalədə internat tipli uşaq müəssisələrində
tərbiyə olunan, valideyn himayəsindən məhrum olmuş ünsiyyətdə kommunikativ çətinliyi olan
yeniyetmələrin psixoloji xüsusiyyətləri ardıcıllıqla şərh edilmişdir. Psixi məhrumiyyət şəraitində yeniyetmələrdə
müşahidə olunan ünsiyyət pozuntuları ardıcıllıqla göstərilmişdir. Məqalədə qeyd
edilir ki, yeniyetmənin valideyn məhəbbətinə olan ehtiyaclarından məhrum
olmasının ciddi nəticəsi həm də ontogenezin erkən mərhələlərində yaranaraq
xüsusi ümumtəhsil internat məktəblərində yeniyetmənin şəxsiyyətinin sabit
xüsusiyyətinə çevrilən özünəinam hissinin olmamasıdır. Məqalədə eksperiment
qrupla nəzarət qruplarında yeniyetmələrin kommunikativ çətinlikləri müqayisəli
şəkildə araşdırılmışdır.
Açar sözlər: xüsusi ümumtəhsil internat məktəbləri, valideyn himayəsindən məhrum olmuş yeniyetmələr, kommunikativ çətinliklər, ünsiyyət pozuntuları, refleksiya