Günəş Əfəndiyeva
TƏLƏBƏ ŞƏXSİYYƏTİNİN TƏLİM ŞƏRAİTİNƏ ADAPTASİYASININ ƏSAS PSİXOLOJİ AMİLLƏRİ
Xülasə. Məqalədə qeyd
olunur ki, tələbəlik həyatı gənclərin həyatının ən önəmli bir dövrüdür. Tələbəlik
tərkibcə mütəmadi olaraq dəyişən mobil sosial qrupdur. Ünsiyyətin yüksək
intensivliyi - tələbəliyin səciyyəvi xüsusiyyətidir. Psixoloqlar tələbəliyi
"xüsusi sosial kateqoriya", insanların spesifik birliyi kimi səciyyələndirərək
tələbəlik yaşının psixoloji səciyyəsini müəyyən edib buraya tələbələrin yüksək
idraki motivasiyasını, sosial aktivliyini və sosial yetkinliyini daxil
etmişlər. Ali məktəbdə tələbələrin təlim uğurlarına bir çox amillər təsir
göstərir. Bu amillərə: maddi vəziyyət, sağlamlıq dərəcəsi, yaş, ailə vəziyyəti,
ali məktəbə daxil olana qədər hazırlıq səviyyəsi, özünütəşkil vərdişlərinə
yiyələnmə, öz fəaliyyətini planlaşdırma və nəzarət, təlim formaları, ali
məktəbin maddi bazası, müəllimlərin ixtisaslaşma səviyyəsi aiddir. Bildirilir
ki, tələbələrin intensiv sosiallaşma mərhələsi və ali psixi funksiyaların
inkişafı ali məktəblərdə təlimin ümumi psixoloji inkişaf planında özünü daim
təzahür etdirir və beləliklə, tələbənin özünütərbiyəsində zəruri keyfiyyətlər,
sosial təcrübə formalaşır.
Açar sözlər: tələbə,
sosial qrup, ünsiyyət, müəllim, sosial təcrübə, təlim, yoldaşlıq, dostluq