Roza İsmayılova
İNKLÜZİV TƏHSİL SİSTEMİNİN NƏZƏRİ ASPEKTLƏRİ
Xülasə. İnklüziv təhsil müasir dövrdə öz aktuallığı ilə fərqlənən
məsələlərdən biridir. Nəinki cəmiyyətin, dünyanın hər yerində sağlamlıq
imkanları məhdud şəxslərin qarşılaşdığı maneələrin, çətinliklərin müəyyən
edilməsi və onların həlli yollarının tapılması məhz inklüziv təhsilin
yaradılmağı ilə nəticələnmişdir. İnklüziv
təhsil ümumi təhsilin hamı
üçün əlçatan olmasını nəzərdə tutan və bütün gənclərin müxtəlif ehtiyaclarına
uyğunlaşdırılmasına əsaslanan inkişaf prosesi hesab olunur. Bu təhsil forması,
həmçinin, sağlamlıq imkanları məhdud gənclərin təhsilə cəlb olunmasını da
özündə cəmləşdirir. Nəzərə almaq lazımdır ki, gənclərin müstəqil bir fərd kimi
təhsili zamanı onların hər birinin müəyyən ehtiyacları yarana bilər. Bunlar həm
tibbi, həm psixoloji, həm də sosioloji ehtiyaclar ola bilər. Fiziki baxımdan
sağlam olan insanlarla yanaşı, sağlamlıq imkanları məhdud olan insanların da
belə tələbatları mümkündür. Təbii ki söhbət təhsildən gedirsə, ən birinci qeyd
edəcəyimiz məsələlərdən biri də həmin uşaq və gənclərin təlim prosesinə cəlb və
adaptasiya olunması, təlimdə həmyaşıdlarından geri qalmamalarıdır. Əgər bir
insanda hər hansı bir problem varsa, o təhsildən geri qalmamalı, əksinə
cəmiyyətə inteqrasiya olunaraq, özünü müstəqil fərd kimi yetişdirməyi də
bacarmalıdır. Bu yolda isə inklüziv təhsilin rolu kifayət qədər böyükdür.
Açar sözlər: inklüziv
təhsil, sağlamlıq imkanları, psixi xəstəlikləri, inteqrasiya, inkişaf