Cild 88, №1 2021
ÜMUMPEDAQOJİ PROBLEMLƏR
Pedaqoji təhsilin Azərbaycan təhsil sistemində yeri və onun təkmilləşdirilməsi yolları
Firədun İbrahimov, Gülnara Abdurahmanova

Azərbaycan ali təhsil müəssisələri və onların təşəbbüskar universitet olma yolunda atdığı addımlar
Abdulxaliq Məmmədli

MƏKTƏB VƏ PEDAQOJİ FİKİR TARİXİ
TƏRBİYƏ MƏSƏLƏLƏRİ
Pedaqoji prosesi idarəetmə kontekstində məktəblilərdə milli- mənəvi və bəşəri dəyərlərin formalaşdırılması
Afiq Əliyev

METODİKA: FƏNLƏRİN TƏDRİSİ
PSİXOLOGİYA, YAŞ FİZİOLOGİYASI VƏ İNKLÜZİV TƏHSİL MƏSƏLƏLƏRİ
RİYAZİYYATIN TƏDRİSİ METODİKASI
Orta məktəb şagirdlərinə riyaziyyat fənninin online tədrisində səmərəli metodlar
Esmira Cəfərli, Pərvin Mustafayeva

İNFORMATİKANIN TƏDRİSİ METODİKASI
İKT əsaslı müasir mühəndislərin hazırlanmasında müəllimin rolu və onun peşə hazırlığına verilən tələblər
Emil Əziz

TARİXİN TƏDRİSİ METODİKASI
Şagirdlərdə ―Azərbaycanın erkən orta əsrlər dövrünün tarixi şəxsiyyətləri‖ haqqında təsəvvürlərin formalaşdırılması
Lilpar Qasımova

Ali məktəblərdə Azərbaycan tarixinin tədrisində tələbələrin idrak fəallığının inkişaf etdirilməsi yolları
Turanə İsmayılova

COĞRAFİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
KİMYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
BİOLOGİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
Biologiyanın tədrisində şagirdlərin təfəkkürünün inkişaf etdirilməsində inteqrasiyanın tətbiqinin imkan və yolları
Rauf Sultanov

Bioloji proseslərin öyrədilməsində sxem və cədvəllərdən istifadənin üstünlükləri
Könül Mahmudova, Pərvin Məmmədova

XARİCİ DİLLƏRİN TƏDRİSİ METODİKASI
İngilis dilinin tədrisində tələbələrin müstəqil işlərinin təşkilində İKT və multimedia vasitələrindən istifadə
Firuzə Rzayeva

MƏKTƏBƏQƏDƏR VƏ İBTİDAİ TƏHSİL
İbtidai siniflərdə incəsənət nümunələrindən istifadə üzrə məktəb təcrübəsinin öyrənilməsi
Səriyyə Hüseynli

AZƏRBAYCANIN ELM VƏ MƏDƏNİYYƏT XADİMLƏRİ
Əməkdar elm xadimi, professor Fərrux Rüstəmova açıq məktub |
|
|
Professor Müdafiə Cəmil oğlu Mahmudov – 75 |
Ənvər Abbasov
