Cild 88, №4 2021
AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTİTUTU – 90
NİZAMİ GƏNCƏVİ – 880
ÜMUMPEDAQOJİ PROBLEMLƏR
Yuxarı sinif şagirdlərinin özünütəhsil fəaliyyətinin pedaqoji və psixoloji əsasları
Mübariz Süleymanov
METODİKA: FƏNLƏRİN TƏDRİSİ
MƏKTƏB VƏ PEDAQOJİ FİKİR TARİXİ
TƏRBİYƏ MƏSƏLƏLƏRİ
Auditoriyadankənar tədbirlərdə tələbələrin bədii yaradıcılıq qabiliyyətlərinin fotrmalaşdırılması probleminin tədqiqinə dair
Aytən Mövsümlü
ŞAGİRD NAİLİYYƏTLƏRİNİN MONİTORİNQİ VƏ QİYMƏTLƏNDİRİLMƏSİ
PSİXOLOGİYA, YAŞ FİZİOLOGİYASI VƏ İNKLÜZİV TƏHSİL MƏSƏLƏLƏRİ
Eşitmə pozulması olan uşaqların təsnifatı və onların təlim-tərbiyə prosesinin səciyyəviliyi
Günel Allahverdiyeva
RİYAZİYYATIN TƏDRİSİ METODİKASI
İbtidai siniflərdə riyaziyyatın tədrisində tip məsələlərdən istifadə texnologiyası
Firədun İbrahimov, Sevinc Kərimova
Müxtəlif həll üsullarından istifadə etməklə öyrənənlərdə yaradıcılıq elementlərinin formalaşdırılması
Rasim Şükürov, Məhəmməd Məmmədov
BİOLOGİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
X-XI siniflərdə biologiyanın tədrisi prosesində şagirdlərə vətənpərvərlik tərbiyəsinin aşılanması
Əliyənnağı Məhərrəmov, Təranə Qılıcova
VI-VII sinif biologiya dərslərində meyvə bitkilərinin zərərvericiləri, xəstəlikləri və onlarla mübarizə üsullarının öyrədilmə metodikası
Leyla Məsimova
TARİXİN TƏDRİSİ METODİKASI
Pandemiya şəraitində Vətən tarixinin tədrisində şagirdlərin onlayn təhsilə hazırlanması təcrübəsindən
Səbinə Əhədova
KİMYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
Qələvi–torpaq metalların müqayisə üsulu ilə orta məktəbdə tədrisi
Tamilla Abdullayeva, Ayna Quliyeva
FİZİKİ TƏRBİYƏNİN TƏDRİSİ METODİKASI
5-6-cı siniflərində fiziki tərbiyə dərslərində estafet oyunlar metodu ilə şagirdlərin fiziki keyfiyyətlərinin inkişaf etdirilməsi yolları.