Cild 89, №1 2022

BAŞ REDAKTORDAN

ÜMUMPEDAQOJİ PROBLEMLƏR

MƏKTƏB VƏ PEDAQOJİ FİKİR TARİXİ

AŞIQ ALASGƏR – 200

TƏRBİYƏ MƏSƏLƏLƏRİ

RİYAZİYYATIN TƏDRİSİ METODİKASI

BİOLOGİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI

HƏYAT BİLGİSİ FƏNNİNİN TƏDRİSİ METODİKASI

İNFORMATİKANIN TƏDRİSİ METODİKASI

XARİCİ DİLLƏRİN TƏDRİSİ METODİKASI

RUS DİLİNİN TƏDRİSİ METODİKASI

FİZİKİ TƏRBİYƏNİN TƏDRİSİ METODİKASI

TEXNOLOGİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI

MƏKTƏBƏQƏDƏR VƏ İBTİDAİ TƏHSİL

TƏHSİLİN İDARƏOLUNMASI MƏSƏLƏLƏRİ

ŞAGİRDLƏRİN TƏDQİQATÇILIQ FƏALİYYƏT

PSİXOLOGİYA, YAŞ FİZİOLOGİYASI VƏ İNKLÜZİV TƏHSİL MƏSƏLƏLƏRİ

MÜƏLLİMİN ÖZÜNÜTƏHSİLİ

Cild 89, №1 2022

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI