Cild 89, №1 2022
BAŞ REDAKTORDAN
ÜMUMPEDAQOJİ PROBLEMLƏR
“Təhsilin əsasları” fənni çərçivəsində gələcək müəllimlərin məktəb təcrübəsinin yeni modeli
Afət Süleymanova
Fəaliyyət – orta ixtisas təhsili müəssisələrində tələbə şəxsiyyətinin formalaşdırılmasının mühüm amili kimi
Gülarə Qocayeva
Azərbaycanda ali təhsil müəssisələrinin keyfiyyətinin dəyərləndirilməsi istiqamətləri
Şiruyyə Azadəliyeva
MƏKTƏB VƏ PEDAQOJİ FİKİR TARİXİ
AŞIQ ALASGƏR – 200
İmadəddin Nəsiminin həyat və yaradıcılığı ümumtəhsil məktəb proqram və dərsliklərində
Adilə Nəzərova
TƏRBİYƏ MƏSƏLƏLƏRİ
Yuxarı sinif şagirdlərində fəal həyat mövqeyinin formalaşdırılmasi üzrə işə pedaqoji rəhbərlik
Rəvanə Cəbrayılova
RİYAZİYYATIN TƏDRİSİ METODİKASI
İbtidai siniflərdə riyaziyyatın tədrisi prosesində şagirdlərin fəza təsəvvürlərinin formalaşdırılması işinin əsas istiqamətləri
Firədun İbrahimov, Günel Əliyeva
Liseylərdə və ali texniki məktəblərdə tətbiqi məsələlərin seçilməsi meyarları və varisliyin əhəmiyyəti
Müdafiə Mahmudov, Emil Əziz Rafik, Azadə Tahirova
BİOLOGİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
Bioetik biliklərə dair təfəkkürün inkişaf etdirilməsində fəndaxili və fənlərarası inteqrasiyadan istifadənin imkanları
Rauf Sultanov, Ülviyyə Ələkbərova
HƏYAT BİLGİSİ FƏNNİNİN TƏDRİSİ METODİKASI
Müstəqil işlər Həyat bilgisi fənni üzrə mövzuların səmərəli mənimsənilməsi vasitəsi kimi
Aidə Əliyeva
İNFORMATİKANIN TƏDRİSİ METODİKASI
İnformatika fənninin tədrisində informasiya təhlükəsizliyi və informasiyanın mühafizəsi haqqında
Akif Orucəliyev, Nigar Məmmədova
Ali tədris müəssisələrində informatika fənninin hibrid tədris modellərinin tətbiqinin təhlili
Aynur Əliyeva
XARİCİ DİLLƏRİN TƏDRİSİ METODİKASI
RUS DİLİNİN TƏDRİSİ METODİKASI
Ümumtəhsil məktəblərinin 5-6 siniflərində rus dilinin tədrisində mili-mənəvi dəyərlərdən istifadə
Nilufər Aslanzadə
FİZİKİ TƏRBİYƏNİN TƏDRİSİ METODİKASI
Ali təhsil müəssisələrinin bədən tərbiyəsi sistemində idman oyunları
Pərviz Quliyev, Qəlbinur İsmayılov
TEXNOLOGİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
MƏKTƏBƏQƏDƏR VƏ İBTİDAİ TƏHSİL
TƏHSİLİN İDARƏOLUNMASI MƏSƏLƏLƏRİ
ŞAGİRDLƏRİN TƏDQİQATÇILIQ FƏALİYYƏT
Təlim prosesində şagirdlərin tədqiqatçılıq bacarıqlarının inkişaf
etdirilməsinin imkan və yolları
Zərinə Nağızadə
PSİXOLOGİYA, YAŞ FİZİOLOGİYASI VƏ İNKLÜZİV TƏHSİL MƏSƏLƏLƏRİ
Məktəbəqədər yaşlı uşaqlarda dizartriyanın təsnifatı və onların xarakterik xüsusiyyətləri
İlahə Rzaxanova
Süni intellekt ümumi təhsilin yenilik komponenti: dünya təcrübəsinin təhlili və daxili perspektivlər
Samirə Cəfərova, Lalə Rəhimova
Uşaq serebral iflici zamanı kommunikativ funksiyanin və emosional- iradi sferanın formalaşmasının pozulması